.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
متکی:از جبهه‌پیروان یک نفر کاندیدا می‌شود
باشگاه خبرنگاران: وزیر سابق امور خارجه کشورمان گفت: طی 16 سال گذشته در انتخابات ریاست جمهوری هیچگاه دغدغه مردم محقق نشده است.

"منوچهر متکی" نامزد حزب موتلفه اسلامی برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری سال آینده در همایش سراسری جبهه پایداری با عنوان نگاه به آینده با تشکر از جبهه پیروان به خاطر حسن نیت و اعتمادی که به گزینه مورد نظر خود برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری داشته است، گفت: باید به جبهه پیروان خط امام و رهبری به دلیل تعیین یک راهبرد مناسب برای انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری دوره یازدهم تبریک گفت.   
 
وی افزود: جبهه پیروان خط امام و رهبری در حال حاضر نسبت به انتخابات گذشته وارد عرصه جدیدی شده است؛ ما شاهدیم که این جبهه در انتخابات آینده از یک چارچوب مناسب وارد عمل خواهد شد.   
 
وزیر سابق امور خارجه کشورمان تصریح کرد: در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده باید دو مولفه مراقبه و تدبیر را در نظر گرفت و براساس آن وارد عمل شد.
 
کاندیدای جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار داشت: متاسفانه از سال 76 به بعد تمامی انتخاباتی که در حیطه ریاست جمهوری انجام شده است براساس دغدغه مردم و مطالبات مقام معظم رهبری نبوده است.   
 
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه در شرایط فعلی بحث انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است ما با عزم جدی‌ وارد این عرصه شده‌ایم.   
 
متکی افزود: در جلساتی که در جبهه پیروان خط امام برگزار کرده‌ایم، توافق شد که تا اردیبهشت‌ماه به صورت منسجم فعالیت کنیم و در اردیبهشت ماه هر کس از لحاظ نظرسنجی‌ها و میزان اقبال مردم در جایگاه مناسبی قرار داشت وارد عرصه شود. 

ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.171 seconds.